Välkommen till veralus.

bad.

with 4 comments

Nejdå. Vera är frisk som en nötkärna & lika full i fan som hon alltid varit. Det här var lite annat, som inte på något sätt rör hennes hälsa eller välbefinnande.

Badet var .. varmt. Faktiskt. Jag är största badkrukan i hemmet (efter Vera) i vanliga fall, men till & med jag simmade, långt & skönt. Tvist gick i vanlig ordning knappt att hålla på ditvägen, kastade sig i så fort halsband & fästinghalsband avlägsnades. Vera kom i efter lite hjälp, en lätt knuff i baken .. sedan simmade hon som hon aldrig gjort förr.

Badet efterföljdes av rabarberpaj & kaffe, vad passar väl bättre än just det.

obad 007

oobad 006

Written by hippyland

06/23/2009 den 23:38

Publicerat i Uncategorized

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hua, bad känns lite tidigt för min del. Får nog hålla sig lite varmare lite längre först innan jag ska våga mig i. Rabarberpajen lät däremot som något som skulle passa mig bättre 🙂

    Emelie

    06/24/2009 at 10:02

  2. hej elin! hoppas allt är fint med dig, verkar så, härliga bilder.
    jag länkar till nya bloggadressen här på mitt namn.
    vet du att vi kommer bo i samma stad i tre år framöver förresten (om du är kvar dvs ;))? jag börjar på högskolan för fotografi 1 september!

    Minna

    06/24/2009 at 11:41

  3. Skönt att min oro var obefogad! Kanske min egen oro smittade lite… 😉

    Idag är så varmt att t o m jag skulle kunna tänka mig ett dopp. Och det händer typ en gång om året och jag gör nåt åt det ännu mer sällan… Om det inte är i svärföräldrarnas uppvärmda pool förstås, den är lättbadad!

    Sandra

    06/24/2009 at 13:38

  4. Det där såg riktigt lockande ut :D! Funderar på om man ikväll ska våga sig ut till sommarstugan och ta ett dopp… Sjön där är knappt större än en vattenpöl och värms upp jättesnabbt, hahaha!

    Mia

    06/24/2009 at 16:27


Lämna en kommentar